تاج گل بهشت ​​زهرا

تاج گل دسته گل بزرگی است که روی یک پایه چوبی یا فلزی سبک قرار گرفته و نوارهای مشکی و کارت تسلیت روی گل ها نصب شده است. اهدای تاج به منظور ابراز همدردی بیشتر با خانواده عزادار بوده و موجب برگزاری مراسم عزاداری با شکوه و عزت بیشتر می شود و به نظر می رسد زیبایی و شکوه این تاج مرهم آلام عزاداران است.

تاج گل بهشت ​​زهرا

از تاج گل ترحیم برای ابراز همدردی و احترام به اقوام نزدیک و دور استفاده می شود. تاج برای انتقال حس عزاداری و همچنین احترام استفاده می شود. می توانید از تاج گل مراسم در مساجد، بهشت ​​زهرا و اماکن عمومی استفاده کنید. ثبت سفارش تاج گل مراسم اختتامیه جهت ارسال کاملا رایگان در تهران در زمان هماهنگ شده. خرید تاج گل ختمی با سبک و تزیین خاص خود مدتهاست که برای تسلیت بستگان درجه دو به خانواده عزادار اهدا شده است. این تاج ها را معمولا به صورت دایره ای یا بیضی و گاهی به شکل قلب با گل داوودی و پرندگان بهشتی و آنتوریوم و در نهایت گلایل در طرفین آن تزئین می کنند.

تاج گل تسلیت بخر

در چنین مواقعی معمولاً امکان خرید حضوری تاج گل ترحیم برای افراد وجود ندارد. ما در خرید اینترنتی گل گندم VIP خدماتی را ارائه کرده ایم تا بتوانید بصورت آنلاین یا تلفنی با همکاران ما در تماس باشید و اکلیل مورد نظر را با تعداد گل و رنگ و نوع و اکلیل با طرح دلخواه خود را در سایت مشخص نمایید. دریافتش کن.

تاج گل ارزان بخرید

حتی انتخاب نوع کارت و پیام تسلیت به سلیقه شما انجام خواهد شد. در صورت داشتن درخواست تاج گل ارزان، همکاران ما پیشنهادات مناسبی را به شما خواهند داد. از این تاج ها برای تبریک و بزرگداشت نیز استفاده می شود و در این مواقع رنگ و نوع گل و روبان تغییر می کند. تاج گل ترحیم دارای ابعاد و تعداد شاخه های مختلف گل می باشد و با زیباترین و باطراوت ترین گل های دلخواه تزیین شده و تا سه روز ماندگاری دارد.

راهنمای خرید تاج گل ترحیم بهشت ​​زهرا

برای تسلیت و ابراز همدردی با آشنایان و دوستان نزدیک می توانید از تاج گل تسلیت استفاده کنید. همچنین می توانید از تاج گل سلطنتی برای عرض تسلیت و احترام به افراد خاص مانند اساتید و مدیران یا سازمان ها یا مؤسسات استفاده کنید. معمولا در یک طبقه، دو طبقه یا سه طبقه هستند که هر کدام را می توانید در گندم VIP با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

تاج گل یک طبقه بخرید

هر مدل اکلیل یک طبقه را با دو قیمت ارزان و ویژه برای شما تزیین کرده ایم. مدل تاج را می توانید با ((انتخاب قیمت و تعداد شاخه گل)) در صفحه محصول انتخاب کنید.

- قیمت تاج گل بر اساس تعداد گل استفاده شده و ارتفاع تاج گل محاسبه می شود.
- تصاویر تاج گل به طور پیش فرض برای تاج گل های خاص هستند.


ارسال رایگان تاج گل:
با اعتماد شما تمامی حمل و نقل تاج در تهران کاملا رایگان بوده و هیچگونه هزینه اضافی نخواهد داشت. ارسال تاج به شهرهای خارج از تهران نیز با هماهنگی امکان پذیر می باشد.

ارسال تاج گل به تهران:
شما در هر شهری هستید و نمی توانید شخصاً تاج را تهیه کنید. شما می توانید از دو طریق ذکر شده سفارش خود را ثبت کنید، بلافاصله پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته می شود و هماهنگی های لازم برای ارسال گل به آدرس گیرنده انجام می شود. تبدیل می شود.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: